Kära Herr nezeril, jag älskar dig!

Idag är inte bättre än igår...

Jag är sjukt sjuk och känner att jag måste beklaga mig!
Jag kan knappt andas och om jag hostar så kvävs jag nästan. Jag lever på nezeril, bisolvon och alvedon! Skulle gärna vilja sova bort skiten men det hinner jag inte med. Nu måste jag istället bygga modell för redovisningen är på onsdag! Nej, jag tycker inte alls synd om mig själv ><

Imorgon har jag utvecklingssamtal, jag vill inte gå. Jag vet redan att jag kommer få reda på att jag har tusentals rester kvar att göra innan studenten och det får mig inte att må bättre. Jag går nog inte. Jag är ändå för sjuk!!!

Blääe, äsch nu skiter jag i allt och försöker först och främst att bli frisk till fredag för då ska jag fira Sara!
Sen är det lov! Åh underbara lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0