Zzz...

Muu vad jag är trött! Höll på att nicka till flera gånger redan för flera timmar sen! Kunde inte sova natten som var, men i natt måste jag ju kunna för jag är såå trött! :)

Idag fick vi ett nytt projekt i arkitektur. Att göra om Hövsjö centrum... Så hela arkitekturgruppen drog till Hovsjö... Haha fail. Det var läskigt, kände mig inte alls hemma :( Så nära men så långt ifrån! Aaa... det måste verkligen göras om det där stället! På riktigt! Och tänk om det jag gjort i alla Arkitekturprojekt blev verklighet! Mmm, arkitekt skulle man vara! Dock måste man ha mvg i alla ämnen för att kunna plugga vidare till det. Jag är körd! :/ Varför skulle det vara nödvändigt liksom?! Jag har ju mvg i arkitektur... hjälper ju inte mig ett pisse för det!

Aja, snart blir det fan sängen, eller där är jag ju redan, men snart ska jag sussa^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0