För att påminna mig om att jag lever...

Gaah! Kom nyss hem från Willys, först kom världens monsunregn eller något för det blev typ halft översvämning... och när vi var inne vid kassorna slog typ blixten ner i byggnaden så strömmen gick och fönstren i taket öppnades. Världens "KABOOM", hjärtat stannade typ några sekunder kändes det som och jag trodde de skulle bli rånade eller något x) Men inte denna dag! :) tacktack jag lever!! Puuh!

idag ar jag inte fått lika mycket gjort och jag känner liksom att jag inte orkar göra något heller... även fast jag vet om att jag inte kommer att ha så mycket tid för plugg imorgon heller... kul... blä!

Skulle blivit brännboll ikväll men eftersom att nån jävla Gud eller något fick för sig att hålla sig så länge och pissa på oss just idag så går ju inte det heller, tack så jävla mycket. Som gjort för plugg? >< nej, glass! :D Bättre! Så nu får vi se vad som händer och fötter istället. Hur det än slutar så kommer jag sitta och sakna min fina Patrik och längta till imorgon kväll! :) <3

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0