Hej och hå!

Har hunnit med en skoluppgift idag och solariumet! Och så fick jag lite sällskap av Denize som sprang förbi när jag satt ute och pluggade:) Nöjd! Men mer plugg är på ingång! :(
Men nu först blir det lunchpaus! :) Blir så nöjd över mig själv!!

Det är inte klokt hur fort det går allting! Om en vecka sätts betygen och sedan blir det drakbåtsrodd, lite jobb och lite roligt och mysigt innan studenten!

I sommar blir det jobb 6 veckor på kyrkogårdsförvaltningen! :) Glad Malin! Tur det! pengar växer ju inte på träd direkt... men oj vad jag önskar! Det är så jobbigt bara att det är så mycket enklare att spendera dem äm att dra in dem!

Nu kurrar det! PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0