pisspotta!

Idag har jag verkligen varit på pisshumör, trots att de ringde från kyrkogårdsförvaltningen och meddelade att jag har fått sommarjobbet! Och trots att jag fick MVG i det skriftliga nationella provet i svenska b. För det är jag verkligen glad över! Men jag blir så förbannad på folk som ska gå och vara arga och otrevliga och avundsjuka på andra människors vänskap. Som om de vill ha drama? Vem gör så? Och varför? Huuua! Ville bara slå någon, hårt! Fast det gjorde jag såklart inte. Jag bara kokade och jag vill inte att det ska gå ut över någon annan!! :)

Nu har jag fullt upp med mina sista jätteovälkomna skoluppgifter de kommande 9 dagarna. Jag har gjort ett schema. Jag måste följa det, annars får mina betyg lida och det vill jag ju inte. Samtidigt vill jag bara lägga mig ner och sova och skita i alltihop. Nix, upp med hakorna, nu ska jag vara duktig!!!

// Blinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0