your love is my drug ♥

Helgen var galet bra mina vänner :)

Först mösspåtagning och 5-kamp i skolan. Vi kom näst sist, snyggt... nää men vadfan, vi kommer att lysa mest ändå bakom solförmörkelsen ;) Sen blev det Valborgsfirande hos Jenny med härligt folk :) Mycket fint :) Lördagen blev mysdag med min Patrik och hemgjord pizza :) Söndagen blev garaget med Patrik (ja vad gör man inte;)<3 och middag i Nyköping :) Senare bio med finaste jenny och Jonathan :) Så jag klagar inte! :D

Somnade sent igår, vaknade tidigt och gjorde NP i Svenska B  fyra timmar i sträck! Ja, jag prestrerar bäst när jag är trött ;) Kändes bra :) Nu är jag död! Hej Glass!

 
Haha förlåt Jenny ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0