Om en vecka!

Yes! Om en vecka flyttar jag och Patrik ihop till en etta i Gnesta! Hihihoho, nee inte trodde ni det va!!?! Gneeesta!
Man flyttar med kärleken som min farmor sa! :)

Just nu sitter jag hemma hos min älskling och har röjt som en galning här så nu kommer man iallafall fram i hans lilla rum ;) hihi.. Om ett tag ska jag åka in till gnesta o kolla på tapeter, jag hoppas verkligen att vi hittar en fin tapet som båda kan tänka oss ha! Det kan ju vara lite svårt det där att komma överens... speciellt eftersom att jag är värsta inredningsfreaket! :) hihi ;)

Men först blir det att ta in lite hundar och ta ut en annan hund för i det här huset handlar det mest om hundar ;) hehe, och sen blir det pannkakor! :D

Puss! // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0