Det finaste i livet, kärleken!♥

Idag är det 6 månader sen jag och Patrik blev tillsammans,  och han är anledningen till de bästa 6 månaderna i mitt liv! Det finns ingen som kan få mig att må så bra som honom, han är lyckan och kärleken! ♥ I fredags överraskade han mig med att åka till Nyköping och bjuda mig till en restaurang som heter Forsen, och OM det var lyxigt?!! Det var hur fint och hur underbart som helst!^^ Gud så glad jag blev, min alldeles egna älskling! :) Så det stället är verkligen att rekommendera! :)

Ja, vad annars har jag att säga... ta hand om varandra och njut av livet!
Nu ska jag laga middag och sen kommer min älskling hem till mig :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0