Jag är som effektivast när jag knappt sovit...

Inatt fick jag inte många timmars sömn... för varmt, för kallt, för trångt, kissnödig, kli i benen... ja usch! Så jag gick upp i ottan samtidigt som Patrik skulle till jobbet och åkte hemåt till Tälje... När jag kom hem tänkte jag: Åååå tack och lov för min stoora sköna säng!^^ Fast å andra sidan blir jag så jäkla seg om jag somnar om... så jag gick och gjorde en kakdeg istället :) Och medans den låg på kylning passade jag på att laga mat... matlåda till brorsan och lunch till mig. Så nu ska jag göra klart mina kakor och sen ska jag åka till stan och göra lite ärenden. Jag antar att när man varit lat för länge så förstår man att rutiner faktikst är ganska skönt att ha det med! Nu måste det bli lite ändring här! :)



Puss! / M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0